Gå til innhold

off...fekk så krafti blødning etter 14 dager...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

er detter normalt. ikkje noe vondt, bare litt mensen lignende murring. er 14 dager sinen eg tok medisinsk abort i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også det ca 14 dager etter med.abort.

Men dette var ekstremt kraftig - rant ut som om jeg skulle tisset :\

Ringte gynekolog på sykehuset, men hun sa det ikke var farlig så lenge je g ikke hadde vondt/feber

Men jeg var fortsatt like redd, så ringte legevakta midt på natta - var så sliten og utmattet. Dro opp, tok blodprøve og ble sendt på sykehuset for sjekk dagen etter

fikk beskjed om å ligge, ikke sitte på do, mens jeg ventet på morgendagen - og det hjalp. Neste dag var det ikke like krafitg. Tok ultralys og alt var bra - så det var nok bare noen rester som måtte ut...

Men altså, om du er redd så synes jeg du skal ringe sykehuset - er jo et nummer det står man skal ringe om man plutselig får kraftig blødning. Om du synes det går greit, så bør du legge deg ned, og bli liggende der så lenge du kan :)

God bedring

Skrevet

hei...tusen takk for svar :) litt godt og høre det er andre som har hatt det og. blør litt godt enda, men eg trur som du seier at det er rester som skal ut. for i går da eg begynnte og blø sånn, kom det ein stor klomp ( sorry detaljer :( ) tenkte eg skulle ringe i dag visst det ikkje ga seg :) skal og ta blodprøver neste mandag, får håpe det er gitt seg litt da den blødningen, begynner og bli litt sliten av den :( ha en fine dag :)

Skrevet

blei så gale at eg måtte inn til utskarpning...men no er det heilt bra :) blør ikkje lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...