2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 spise fiskegrateng, Findus sin...med makaroni og grønnsaker til?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ferdigmat er ofte litt salt for små mager. Skal jo være forsiktig med salt frem til de er ett år.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Hmm...søren altså Men makaroni og grønnsaker da? Kanskje litt lite mat bare d;)
Nr-3-i-Magen Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg ville gitt det, men så er jeg mer nøye på sukker enn på salt da. Salter ikke maten hennes, men ho får smake ferdigmat som det er salt i. Jeg ville ikke gitt så mye da, for det er vel masse melk i det også. Snuppa her fikk skikkelig diare den første gangen ho spiste middagsmat som det var melk i.
Nr-3-i-Magen Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Makaroni er forresten en skikkelig hit!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg gir han litt..makaroni og grønnsaker er uansett godt;) Men de små kan begynne å smake på melkeprodukter når de er 10 mnd, så det går nok bra. Men skal ikke gi han hele gratengen...bare smake litt;) Takktakk folkens=) Har dere noen gode middagstips som hele familien kan nyte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå