Sept 76, jente nr2: 22.08.08 Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde en MA i uke 11+3. Også lurer jeg på hvor lenge jeg må vente før vi kan prøve igjen? Noen som kan gi meg et hint på hvor lenge dere ventet med å prøve igjen?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg har også hatt en MA og der anbefalte spesialister på sykehuset oss å vente til etter første menstuasjon. Den kan forventes 4-6 uker etter.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 jeg hadde en sa for litt over 3 uker siden, fikk beskjed om å vente til man hadde fått tilbake mensen. jeg spurte legen om det vill være noe farlig om man skulle være "uheldig" (hehe) hvis man ble gravid før mensen, det hun sa da var at det ikke var noe farlig, men at det ville bli vanskligere å bestemme termin da man ikke har noe å gå etter og at det var bare for at kroppen skulle komme i balanse...så jeg har ikke greid å vente:)jeg ikke en MA, men bare en sa, var i uke 6, så det kan jo hende det er noe annet med en MA da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå