Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jenta mi begynte å peke med pekefingeren da hun var ca 9 mnd, men nå i det siste har hun begynt å peke og ta på ting med langefingeren. ser litt rart ut... Noen flere? hvorfor tror dere hun gjør dette? no er hun snart 11 mnd.
jordbærsjokolade Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det førset som slår meg er at hun kan ha vondt i pekefingeren? Eller at hun av en eller annen grunn ikke klarer å rette den ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå