Gå til innhold

Stripping og fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med hvor lang tid det kan å fra stripping til fødsel starter`? Sikkert veldig forskjellg. Jeg har bichop på 4 og er 4 dager på overtid og ble strippet idag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble strippet 18 dager før termin, og jeg hadde da 3cm åpning

2 dager senere så fikk jeg gutten min :)

regner med at du blir mamma i løpet av uka jeg ......lykke til :))

Skrevet

Tusen takk for den oppmuntringen! Jeg håper virkelig det! Jeg hadde bare 1-2 cm åpning. Gikk bare å få inn en finger sa han. Og jeg som har gått til modningsakupunktur og alt..

Skrevet

synd at ikke modningsakupunkturen ikke har virket da :(

hvor mange dager på overtid er du??

Skrevet

Ja jeg vet jo ikke hvordan det hadde vært uten akupunkturen da.. Men den har i alle fall ikke hatt noe revolusjonerende effekt. Jeg er 4 dager på overtid. Og har veldig lyst til at lille My skal komme. Synes det er tungt å ha ansvaret for henne nå på slutten.

Skrevet

jeg er 2 uker på overtid, blir satt igang på onsdag hvis ikke den lille kommer ut av seg selv innen den tid. Har nesten gitt opp, blitt strippet 5 ganger uten resultat. Så det kan fortsatt gå litt tid. Håper det har bedre effekt for deg!

Lykke til:)

Skrevet

Flinke du som holder ut! Jeg har blitt strippet en gang før jeg og, men da var det ikke så modent. Det førte bare til maserier. Jeg håper også det har bedre virkning denne gangen, men det har ikke akkurat tatt av ennå..

Skrevet

Må inrømme jeg er LEI nå:) men vet at jeg uansett ikke må gå lenger enn onsdag, og det hjelper veldig! Deilig å hå noe å forholde seg til:)

Håper det tar tak hos deg snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...