Gå til innhold

valium...(ikke krangle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal pga extreme nerver og angst ta noen valium i ettermiddag for å klare å gjennomføre en praktisk oppgave. har brukt dette før i andre situasjoner, men da i større mengder for å bli sløv,og søvnig. men i dag skal jeg k u n roe nervene litt. hvor tidl i forhold til tiden bør jeg ta de? og kan jeg kjøre bil, alså er det LOV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde vel legen din ha sagt til deg eller? Se etter trekant på esken. står det om man kan kjøre.

Skrevet

Ha....du ender vel opp med sløvhet nå også........

Ring legekont. å spørr.

Skrevet

Det står at man k a n få nedsatt reaksjonsevne, bør brukes ved forsiktighet osv.....

Skrevet

Valium har vel ca 1/2 times virkningstid, og NEI du bør ikke kjøre bil. Skjer det noe og du blir testa så er det rett i buret for kjøring under påvirkning av rusmiddel!

Skrevet

Valium som er det samme som Vival, har veldig lang halveringstid. Dvs at det tar ca 12 timer fra du tar Valium til konsentrasjonen i blodet ditt er halvert. Dette er særlig skummelt, dersom man har tenkt å ta flere i løpet av en dag og ikke er vant til å ta medikamentet. Itillegg må lang halveringstid tas med i vurderingen du skal avgjøre når det er trygt med bilkjøring, samt selvsagt dosens størrelse.

Skrevet

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

HI

Skrevet

den oppgaven gikk jo til helsike i går da..............fy fader!! takk for hjelpa!!!

HI

Skrevet

Å vidt jeg vet er jeg ikke her for å skrive dine oppgaver. Gjør jobben din selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...