Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 skal pga extreme nerver og angst ta noen valium i ettermiddag for å klare å gjennomføre en praktisk oppgave. har brukt dette før i andre situasjoner, men da i større mengder for å bli sløv,og søvnig. men i dag skal jeg k u n roe nervene litt. hvor tidl i forhold til tiden bør jeg ta de? og kan jeg kjøre bil, alså er det LOV?
Libido- Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det burde vel legen din ha sagt til deg eller? Se etter trekant på esken. står det om man kan kjøre.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Ha....du ender vel opp med sløvhet nå også........ Ring legekont. å spørr.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Det står at man k a n få nedsatt reaksjonsevne, bør brukes ved forsiktighet osv.....
Avisa Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Valium har vel ca 1/2 times virkningstid, og NEI du bør ikke kjøre bil. Skjer det noe og du blir testa så er det rett i buret for kjøring under påvirkning av rusmiddel!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Valium som er det samme som Vival, har veldig lang halveringstid. Dvs at det tar ca 12 timer fra du tar Valium til konsentrasjonen i blodet ditt er halvert. Dette er særlig skummelt, dersom man har tenkt å ta flere i løpet av en dag og ikke er vant til å ta medikamentet. Itillegg må lang halveringstid tas med i vurderingen du skal avgjøre når det er trygt med bilkjøring, samt selvsagt dosens størrelse.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz HI
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 den oppgaven gikk jo til helsike i går da..............fy fader!! takk for hjelpa!!! HI
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Å vidt jeg vet er jeg ikke her for å skrive dine oppgaver. Gjør jobben din selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå