skogsmusa Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Det er helt for jævli... Jeg var selv på dansegulvet og så alle disse utlendingene stod og siklet etter alle jentene som danset der. Blei kvalm av hele greia så jeg orket ikke danse mer.. De står der og plukker ut et offer, ikke noe annet, prøver seg litt på dansegulvet og ser om de får noen respons. IKKE av meg i alle fall. Men ignorerer du dem, kan du fadern meg få eb på tryne da også. Uansett hva man gjør, så hersker dem over alt som er !! Synes så synd på denne jenta som ble dratt inn på doen der (etter at jeg hadde forlatt utestedet). Nesten så jeg skulle ønske jeg var der, slik at jeg kunne ha grepet inn. Jeg følger ALLTID med på hvordan de andre jentene oppfører seg, og kanskje, kanskje kunne jeg... Hufff, helt håpløst... De var tre stykker, og hun var en... Det verste er at jeg sikkert vet hvem det er... altså ikke ved navn eller noe, men at jeg så dem rett i øya selv, mens jeg stod der og danset. Det er ikke noe moro ute lenger. Og unnskyld meg hvis jeg støter noen, men jeg blir litt rasistisk av dette jeg assa!!!!
skogsmusa Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 kan du fadern meg få deg en på tryne da også, skulle det stå..
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Huff, fy f.... Har selv opplevd å være på et utested hvor det var en stor vennegjeng, utlendinger. De prøvde seg, jeg avviste. Var til og med sammen med samboeren min der. Når vi skulle dra, så gikk jeg litt i forveien. Da kom han ene bort og prøvde seg, jeg dyttet han bort. Han så stygt på meg og gikk. Tok 1 min så kom hele gjengen ut for å hevne seg fordi jeg hadde avvist. Heldigvis kom sambo og de andre vi var sammen med, og vi fikk kastet oss inn i en taxi. Så jævlig skummelt. Er ikke rassist, men holder meg langt unna når de er en hel gjeng. Var vitne til en annen sak også. Da var det en hvit gutt som ble banket av kanskje 6-7 utlendinger. Han klarte å komme seg unna og hoppet inn i en taxi, men saken var at taxisjåføren kjente denne gjengen og kastet han ut av taxi`n. Samtidig kom det løpende en hel gjeng til som denne gjengen hadde tilkalt. Heldigvis kom politiet.
skogsmusa Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Herregud, så syk verden har blitt.. og det skal liksom være trygt å ferdes ute... Nei, det er ikke det lenger. Og vi jenter, må, enten om vi vil eller ikke, ta våre forhåndsregler. Jeg gjør i alle fall det..
Himmel og hav Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ta kontakt med politiet! Det står i avisa at de strever med å få et godt signalement, så kanskje du kan bidra med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå