Gå til innhold

Gifte seg i Oslo....


lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før kunne man jo gifte seg i rådhuset, når kirke ikke var et alternativ..

Men har nettopp fått vite at rådhuset ikke utfører vigelser lengre. Hvor kan man da gifte seg, når man ikke er fortrolige med å ta det i en kirke?

 

Tenkte veldig enkel seremoni, og heller en større fest etterpå. he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gifte deg i tinghuset, ev. har human-etisk forbund fullmakt til å vie folk. De kan gjøre det hvor dere ønsker. Lykke til:-)

Skrevet

de utfører vigsler i tinghuset (ikke rådhuset) så hør med tinghuset, du!

du kan også få med deg dommeren ut, hvis du vil gjøre det utendørs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...