lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Før kunne man jo gifte seg i rådhuset, når kirke ikke var et alternativ.. Men har nettopp fått vite at rådhuset ikke utfører vigelser lengre. Hvor kan man da gifte seg, når man ikke er fortrolige med å ta det i en kirke? Tenkte veldig enkel seremoni, og heller en større fest etterpå. he he
heifadderiogfaderullandei Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Du kan gifte deg i tinghuset, ev. har human-etisk forbund fullmakt til å vie folk. De kan gjøre det hvor dere ønsker. Lykke til:-)
line_n & sara Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 de utfører vigsler i tinghuset (ikke rådhuset) så hør med tinghuset, du! du kan også få med deg dommeren ut, hvis du vil gjøre det utendørs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå