Gå til innhold

nå trenger jeg litt hjelp jenter..!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamma og pappa har kjøpt vokseseng til jentungen som er 2 år. hvordan kan vi nå gå frem slik at hun ikke går ut av senga ørtitusen ganger? hun har eget rom nå så skal vi bare lukke igjen døra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på!

må sitte inne hos jenten til hun sovner nå får at hun skal holde seg i sengen og vil helst at hun skal lære seg å sovne alene i sin nye seng

Skrevet

Dersom jenta di er vandt til å ha døra åpen så synes jeg ikke du skal lukke den. Det vil bare gjøre det skummelt.

Har ikke annet råd enn å være tålmodige. Om hun er som eldste min så var det opp og ned av senga i ett sett. Til slutt sovna han av utmattelse.

Jeg var inne hos han snørr og ørten ganger i løpet av en kveld.

Skrevet

vi hadde henne på vårt soverom med døra lukket og det godtok hun fort. etterpå (når vi skulle sove) måtte vi bære henne på stua (før vi fikk ordnet soverommet hennes) fordi hun ikke klarte å sove rolig når sambo sov i samme rom.

Skrevet

Vi gav bare beskjed om at han måtte ligge i senga og så kpom vi inn når han ropte. Litt mye rop til å begynne med, men så roa det seg. Han gikk kun ut av senga et par ganger på et helt år!! Var akkurat 2 da vi la han i stor seng.

Skrevet

Tlåmodghet! hehe..

Størsten her i hus var rett under 2 år da hun fikk stor seng. Hun var i grunn veldig flink og gikk ikke ut og inn av sengen som det passet henne selv. Men, hadde hun gjort det ville jeg hele tiden bært henne tilbake inn i seng, sagt at nå er det natta og du skal ligge i sengen. Dette ville jeg bare fortsatte med hele kvelden, og neste kveld og gjerne kvelden etter der igjen også. Til slutt blir hun nok lei, og skjønner at det nytter ikke og gå ut av sengen, da kommer bare mamma eller pappa og plasserer meg på plass igjen likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...