Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Seks uker siden fødsel, og blør ikke lenger. Både jeg og mannen gruer oss til første samleie på leeenge. Må liksom bare hoppe i det føler jeg. Noen som vil dele erfaringer? Noen tips til dette? Er det vondt?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ikke bare hopp i det. Vent til du synes kroppen kjennes bra ut. Bruk glidemiddel og om det gjør vondt er det MYYYEE bedre å si stopp og heller prøve igjen senere enn å holde ut:) God tid er også et must:) Lykke til
Kondis som en murstein Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Synes ikke dere skal hoppe i det bare fordi dere føler at dere må... Vent til kroppen selv vil, da blir det garantert bedre for dere begge... )
FrøkenKnallkul Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Du bør selvsagt vente til du er klar og har lyst til å ha sex. Men når det er sagt så er det jo dumt å la vær å ha sex bare pga at man er redd for at det skal gjøre vondt! Vi ventet litt over 5 uker før vi hadde samleie, og jeg ble positivt overrasket over hvor greit det var! Gjorde ikke vondt i det hele tatt, men det føltes litt annerledes, merket at det hadde kommet ut en baby på over 4 kg for å si det sånn Samboer derimot merket ingen forskjell! Jeg hadde en nokså tøff fødsel som endte i vakuum og en del klipping/sying, så hadde ikke forventet at det skulle gå så smertefritt for seg! Andre gang vi skulle ha sex etter fødselen måtte vi avbryte samleiet, da jeg var for tørr, og dermed fikk vondt. Så glidemiddel er nok greit å ha på lur. Det var mine erfaringer
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 min erfaring er at det går bra, hadde sex for ikke så lenge siden og det gikk helt fint selv om jeg var nervøs.. ta tiden og glidemiddel til hjelp men ikke tving deg selv til noe du ikke vil altså
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Vi prøvde oss etter 5 uker, men jeg var litt stressa, klarte ikke helt å slappe av, så ble tørt å vondt..da stoppet vi. Prøvde oss igjen etter 7 uker (2 uker etter), og da var det deilig:D Men glidemiddel kan komme godt med;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå