Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg orker ikke vente på at han skal fri til meg,så da "må"jo jeg gjøre d vet dere:) ! Jeg har sååå lyst til å gifte meg...og hvis han svarer ja,så tenker jeg på hemmelig bryllup,d blir myye billigere,og vi kan ha selskap når vi har bedre råd,vi har ikke råd akurat nå!
wirre;o) Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 du må vente til 2008. da er det skuddår, og da har jenter ( sånn fra gammelt av) lov til å fri på 29.februar!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 En må da ikke vente!! Om du har lyst å fri, så frir du. Tjaaa, ta han med i sengen og ha dere så kan du jo fri mens dere holder på.. Om svaret ikke blir positivt så kan du jo bare si at det var noe orgasmen fikk deg til å si. Høhø. Nej jeg vet faktisk ikke. Jeg synes det å fri er mannen sin jobb. Gud så kjedelig jeg er.
wirre;o) Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 ellers kan du jo planlegge en tur i skogen og fri mens dere drikker kakao og spiser brødskive med salami.. lage en overraskelsesmiddag med barnefri og hele pakka, smekke på deg en lekker kjole og ha champagnen klar.. jeg veit ikke jeg, har aldri blitt fridd til...
Lykkekløver Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Gå på en fjelltopp med champis i sekken. fri når dere er kommet på toppen og nyter utsikten.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Sørg for barnevakt (hvis dere har barn, regner med det siden du er på dinbaby liksom,hihi) og be ham kjøre ungene til de som skal passe dem. Mens han er ute av huset; lag en god middag for bare dere to, fine glass og champagne, sett roser på bordet og tenn levende lys, fin rolig musikk, og pynt deg. Kos dere med god mat og drikke, og dans tett sammen etterpå, hvorpå du hvisker han i øret: "vil du gifte deg med meg?" *drømme seg vekk* suuuukk... :-)
Giftmamma med2jenter Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 sjekk ut danselettbatterinna sin hjemmeside... www.miahenriksen.piczo.com . der er det egen side om hvordan mamma frir til pappa.. veldig søtt..
Gjest Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 jeg har vært inne på den hjemmesiden nå,men der står d ingenting om hvordan mamma frir til pappa!
Gjest tjoheisann Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Helt ærlig, så hadde jeg ventet til mannen fridde... Det har noe med at mennene ofte er mer nølende enn oss kvinner. Frir de, kan du være helt sikker på at det er helt og fullt oppriktig ment... Frir du, dytter du det mer på ham...
Gjest tjoheisann Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Mener ikke å ødelegge all morroa altså... Vil du veldig gjerne fri, så gjør det. I så fall holder jeg en større knapp på en mer uforutsigbar greie, enn det å ta på finstasen og diske opp med stearinlys og middag. Sistnenvte blir så veldig 'opplagt'....
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Spør like før det går for han
Giftmamma med2jenter Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 beklager, gikk inn å så jeg også nå, og ho har fått ny hjemmeside.. så der er det nok ikke med.. men ho hadde tatt en hvit genser på datteren sin på ca 6 mnd, så hadde ho skrevet foran "Vil du.... så hadde ho skrevet bak på ryggen.. "gifte deg med meg"..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Jeg ville ventet til han gjorde det faktisk. Er nok litt gammeldags der... syntes gutta skal fri, men lykke, lykke til. Hva med ett spntant frieri på sengen en lørdag morgen?
EnUndreneMor Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 ja enig med di to over:) jeg vil oxo at mannen skal fri, her føder vi barn osv, da kan mannen få ha den ene oppgaven å fri, selv om det tar tid, den som venter på no godt venter ikke forgjeves,, eller hvad et heter:) jeg har smørt meg med tålmodighet, gjør det du oxo:) hvis ikke er jeg uanz kjempe glad på dine vegne, stå på å følg hjertet ditt lykke til:)
Pearly Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 Vil bare fortelle at jeg frir til min sambo annenhver dag og har ikke fått napp enda :-) Han syns det er for komformt. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå