Kena Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Nå er jeg lettere oppgitt, min lille sjarmtroll på 5 er ikke lett å tilfredstille! Hvor mye kan jeg forvente at en 5 åring kan leke selv? Der så tamt heime sier han, men barnehagen er vist ett enda verre alternativ!!!! Så enden på visa er at han er oppå meg 90 % av dagen med tusen spørsmål og krever mere eller mindre oppmerksomhet! Viss jeg setter han i gang med ett eller annet varer det bare til jeg reiser meg å skal gjøre noe annet! Det blir litt strevsom med hus og fjøs og en million ting som skulle ha vært gjort! Mye av det jeg gjør kan han jo være med på men mye er det greit å få unna seg uten 1000 spørsmål og en tass som vil ha oppmerksomheten det meste av tiden! Er jeg for krav stor selv med å synes at han godt kan leke litt alene, men i nærheten av meg? Han går halvplass i bgh, men er ikke helt fornøyd med det! Det går litt bedre når minstemann er ilag med han men bare i mikrostunder! Vi bor slik at det ikke er noen barn i nærheten, å kjøre på besøk hele dagen har jeg værken tid eller overskudd til! Oi dette ble litt langt , men noen dager så blir jeg litt trett av underverket mitt!!!!
Motti Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei, høres slitsom ut, ja. Han liker ikke å høre på en CD, da? Med eventyr eller en barnebok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå