(*)stjerna(*) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 avgjørende for hva jeg skal stemme i dag seh ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 åjøss..så gjennomtenkt da....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 du har satt deg inn i programmet til FRP skjønner jeg om du ikke engang vet dette?
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 uansett..... Det er kommune og fylkesvalg i dag. De har ingenting med kontantstøtta å gjøre.
kroi Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Fremskrittspartiet vil gi foreldrene større valgfrihet. All offentlig støtte til barnefamiliene, herunder kontantstøtte, barnehagesubsidier og fødselspenger, skal samles i én ytelse, nemlig en øket barnetrygd. Hensikten er å fjerne dagens diskriminerende fordelingspolitikk overfor de foreldre som gjør det aktive verdivalg å være hjemme med barna. (Sakset fra partiprogrammet) Sånn som jeg tolker dette vil det si at kontantstøtten skal bort, og barnehager blir betydelig dyrere, da subsidiene bli borte. Det kunne ALDRI falle meg inn å stemme FrP
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Jaja, kanskje du bør lese valgprogrammet en gang til...?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Jeg skal stemme frp :-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Jeg og stemte FRP=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 man må være spik spenna gæ'rn om man stemmer FRP og har barn som trenger skolefritidsorning eller barnehage. Jaja.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 D var vel snakk om at alle får 100000 pr.barn,i året altså! Var d ikke slik? I hvilken aldersgruppe var d da?
Kamomille Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 ehhhhh.... Dette er et KOMMUNE- OG FYLKESTINGSVALG!!! Kontantstøtten bestemmes på sentralt plan, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et argument for deg i dag:) uansett så er Frp for kontantstøtten, men vil samle alle stønader til småbarnforeldre i en felles stønad. På den måten blir barnehage og SFO dyrere.....
Mamma til verdens beste barn Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Beklager, men da må du bruke hodet bittelitt mer.... kontantstøtteordningen er noe regjeringen avgjør, ikke kommunepolitikerne.... Så med andre ord er kontantstøtten ett dårlig argument for å stemme frp... Det de derimot vil er å fjerne all statstøtte til barnehageplasser og da kan regningen din på barnehage fort tredobble seg.... det er litt å tenke på.... Barnefamilier som stemmer frp skjønner jeg virkelig ikke, eldre derimot kan jeg forstå.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Jeg kjenner jeg blir helt dårlig i magen av det, men det er mange som stemmer for seg selv ja..ikke hva som er best for felleskapet.
Libido- Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 Da er det vel bedre å ha andelsbarnehager? Vi betaler 3000 i andel som vi får tilbake når mini slutter. Barnehagen får rentene. Derme lever barnehagen på rentene av de pengene vi foreldre setter inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå