Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hun gitt henne litt "flytende" maisgrøt nå i 2 dager (formiddagen), en liten skje første dagen og 3 små skjeer i går, det ser ut til å gå fint og ikke noe mageonde... Når skal man øke man mengden da og tykkelsen, der er så vanskelig dette med fast føde syns jeg...sukk
Mamma til to tette Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Helt enig! Jeg startet med 1 ts grøtpulver og mye mme og så økte jeg til 2 ts grøtpulver neste uke, er oppe i 3 ts nå.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Vi har økt veldig fort på de to andre. Tok en ukes tid fra vi startet med første smaksprøve til vi var oppe i vanlig full porsjon (dvs babyen spiste til den ble mett, noen ganger var det alt, andre ganger bare halvparten). Har gitt nesten vanlig tykkelse fra starten av vi da. Gått helt bra det :-)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Gikk kanskje tre ukers tid før vi var oppe i full porsjon. Startet med en ts, og har økt gradvis. Ga først på formiddagen noen dager. Når vi så at hun tålte det fikk hun grøten på kvelden istedet. Fikk rimelig flytende til å begynne med , men ble fort vanlig tykkelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå