Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Vi skal på svangerskaps kurs i kveld.. Noen andre som han vært på det? Hva skjer der?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hei! jeg har ikke vært på kurs enda selv,men vet at noen av de temaene vi går igjennom er fødsel, barsel, omvisning og se noen videoer..husker ikke alt i detaljer for det er en liten stund til:o)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 her er lista jeg fikk: -info om fødsel -visning av 2 filmer -omvisning på fødeavdelingen -praktisk del i gymsal-fødestillinger,massasje osv.. -litt om barselsoppholdet, det nyfødte barnet, tiden etter fødsel dette er nok forskjellig fra sykehus til sykehus. Jeg skal føde på Ullevål og valgte å ha kurs en hel kveld enn å dele det opp over flere kvelder..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Ok. Tusen takk. Vi skal på helsestasjonen, og det går over flere kvelder.. Spennende.
junea Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Når jeg var på svangerskapskurs så var det: omvisning på fødestua og barselhotellet fikk se på ulike smertestillende måte Ble vist ulike fødestillinger Prating med andre gravide info om fødsel, graviditet og amming! Ble tildelt en barselgruppe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå