Gå til innhold

Sv: Svangerskaps kurs (samme som 2.tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på svangerskaps kurs i kveld..

Noen andre som han vært på det?

Hva skjer der? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hei!

jeg har ikke vært på kurs enda selv,men vet at noen av de temaene vi går igjennom er fødsel, barsel, omvisning og se noen videoer..husker ikke alt i detaljer for det er en liten stund til:o)

Skrevet

her er lista jeg fikk:

-info om fødsel

-visning av 2 filmer

-omvisning på fødeavdelingen

-praktisk del i gymsal-fødestillinger,massasje osv..

-litt om barselsoppholdet, det nyfødte barnet, tiden etter fødsel

 

dette er nok forskjellig fra sykehus til sykehus. Jeg skal føde på Ullevål og valgte å ha kurs en hel kveld enn å dele det opp over flere kvelder..

Skrevet

Ok. Tusen takk.

Vi skal på helsestasjonen, og det går over flere kvelder..

Spennende. :)

Skrevet

Når jeg var på svangerskapskurs så var det:

omvisning på fødestua og barselhotellet

fikk se på ulike smertestillende måte

Ble vist ulike fødestillinger

Prating med andre gravide

info om fødsel, graviditet og amming!

Ble tildelt en barselgruppe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...