LivetErEnLek Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg har halsbetennelse, var på legevakta på lørdag og fikk antibiotika. Men jeg kan fremdeles ikke svelge, og er bare såååååååå sulten og tørst. Mulig jeg fikk feil antibiotika, for den burde vel strengt tatt ha fungert nå, og jeg skal til legen etterpå for en sjekk, men i mellomtiden, er det noen som har noen gode råd for noe jeg kan gjøre sånn at jeg klarer å svelge unna litt mat eller drikke?
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 har du aloe vera emergency spray??? i så fall kan du sprute litt i munnen din noen ganger om dagen. det ska visst funke!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Ta en tenor... ;o) Du skulle normalt ha vært bedre til nå, mulig du har fått en kur som ikke virker så godt på deg.. Ring legen og spør...
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Det har jeg aldri hørt om. Hvor får man kjøpt denne? Passe desperat nå ja...
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Skal som sagt en tur til legen etterpå, men selv om han gir meg noen nye piller, så måj eg jo vente i alle fall et døgn før det blir bedre og jeg er sulten NÅ ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå