Gå til innhold

Illeluktende madrass..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har opplevd det? Vi kjøpte vår madrass på happyland sommeren 2005 og tok den i bruk i april 2006. Alt har gått fint til nå, vi har også hatt den med i sommer som madrass i reisesenga, fekk rulla den sammen.

Men på fredag når jeg skulle gi snuppa ett kyss så kjente jeg pisselukt rundt ørene på henne. Skikkelig ekkelt. I badekaret etter frokost og hun ble som ny. På lørdagsmorgen var det på an igjen, pisselukt.

Så sa mannen min at han hadde skifta laken for det lukta piss kvelden før..... da gikk det ett lys opp for meg og jeg opp å lukta på alt. Joda både laken - som da var nytt kvelden før - overmadrass og madrass lukta ILLE! Stakkars unge!! Vaska alt inkl ett lakentrekk som er på madrassa i maskin, og la idag madrassa i badekaret.

I natt låg hun på madrassa men med tisselaken og nytt laken oppå - da var faktisk tisselukta forsvunne fra henne...

Rett og slett en kjemisk reaksjon på sikling, svetting og madrass?

Skikkelig ekkelt. Nå har vi vært å kjøpt Svane madrass til henne, hun er 20 mnd og den andre får bli fast reisesengmadrass... Var forresten heldig, Svane hadde grønne overtrekk på sine madrasser, men de hadde ei igjen med ett "gull" overtrekk og den fikk vi til nesten halvpris, 400kr. Utgående modell men alt borts fra trekket skulle være likt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det var mest lukt rundt der hun har hode, begge endene altså så det er ikke tiss sånn sett, bare en reaksjon som madrassa har fått i forbindelse med svette og sikling kanskje.

Skrevet

Vi har to madrasser i senga, begge fra ikea. Bruker å stappe de inn i vaskemaskina og vaske de op 40 grader. Da er de god som ny =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...