Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 er det virkelig det ?? kan jeg stole på kondomen om jeg slutter på pilla ???
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Så lenge den blir brukt på riktig måte (husk å ikke bruke glidemiddel sammen med kondom!!!) og det ikke går hull på den skal den være sikker ja
Gjest mor75 Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Eh, kondom uten glidemiddel funker ikke her. Da blir det vondt.......
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Det er vel glidemiddel på kondomene, men man skal ikke bruke andre typer glidemiddel når man bruker kondom. Det svekker gummien og det er lettere for å bli hull
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Rettelse: man kan bruke vannbasert eller silikonbasert glidemiddel, men IKKE oljebasert!
turbo30 Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 en kondom med glidemiddel , kan du like godt håpp av i svingen, får det blir like usikker (sikker) prevansjon
Pinny og lillegutt Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Det en lege sa til meg etter min 4 graviditet p.g.a kondom var at kondomet ikke er så sikkert som det sies, og at det faktisk ikke lønner seg å bruke den alene for det skal så sinnsykt lite til for at det går hull på den eller at den sprekker. Dette var en lege som jobbet med kvinner og graviditet/spontanaborter o.l så tror han har litt peiling. Men er jo sinnsykt mange som ikke har blitt gravid med kondom. Og sålenge den blir brukt riktig så skal det jo være trygt. Men personlig vil jeg aldri stole på en kondom igjen.. ikke etter 4ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå