Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sover deres babyer på 4 mnd? Min sover godt om natten, men kun korte lurer på dagen. Sover han for mye på natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Babyen min er 4,5 mnd og sover kun 30-45 min tilsammen i løpet av hele dagen! Hun sover ca 12 timer om natta, men våkner 2-3 ganger for å få mat da.

Så lenge babyen din virker fornøyd får han nok den søvnen han trenger:)

Skrevet

Takk for svar :) Som regel virker han jo uthvilt, men noen ganger virker det som han skulle sovet litt lenger.

Skrevet

lille gull er 4,5 mnd og en god stund når har hun sovet 3 lurer på dagen ca en halv time hver gang... våken 2 t i slengen... legger seg 19-19.30 å vi står opp 7-8.. så det høres normalt ut;)

Skrevet

Vår jente på straks 4 mnd sover godt om natta (i seg 21, mat ca kl 3 og 5-6), og vi står opp i 8-9 tida. Etter det sover hun kun en lur, et par timer i vogna som oftest fra 12-14 ca. Etter det er det kanskje et kvarter på ettermiddagen, men ikke noe mer.

Hadde vært digg om hun ville sovet en time på ettermiddagen også, men hun virker blid og fornøyd så kan ikke tvinge henne heller :-)

...synes i grunnen det ble enklere da vi sluttet å "stresse" med å få henne til å sove på ettermiddagen. En time bæring for et kvarters lur er ikke så mye vits i.

Skrevet

Hun sover fra 20.00 til 06 eller 07.00 så en lang lur på formidag og 2 halvtimerslurer senere på dagen. Ingen nattmåltider på oss, men hun får bare mme + grøt på kvelden.

Skrevet

Han sover 2 timer på første duppen,våken en time sover så en time,så en time til på ettermiddagen.

Han legger seg 19.30,og står op kl 07.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...