Gå til innhold

Flere som kaster BH'n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke klarer å ha på Bh? Magen er kjempe høy! (uke 36) Spilene ligger på magen! D strammer rundt ribb-bena etter spark å ha bh'n rundt i tillegg bli bare for mye.. Går dette seg til når magen synker? Kan ikke min synke snart å!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare bh når jeg er på skolen eller butikken, klarer ikke å bruke de ellers....

Skrevet

Jeg har følt behovet for å kaste bh en på grunn av at spilene klemmer noe sykt mellom magen og ribbeina. Er i uke 37. Prøvde amme-bh og det var utrolig mye bedre å gå med, men puppene blir jo ikke så "høye" da, he he.... Det føles som om magen har falt litt nå, ungen har så vidt festet seg og det kjennes bedre ut i forhold til bh-en. Bruker helt klart spiler når jeg skal være blant folk, men gjerne ingenting når jeg dingler hjemme :-)

Skrevet

Jeg kaster bh'en av meg på kveldene, når jeg vet at vi ikke få besøk eller skal mere ut :)

Deilig :D

Det eneste problemet er at jeg lekker råmelk, så kan ikke ligge på siden eller no uten bh, fordi da blir det en STOR våt flekk under meg :)

Men bh'en er skikkerlig ekkel, spilene gnager så fælt på toppen av magen ja....

hadde jo håpet på at magen kunne synke litt mer, men ser ikke ut til at den gjør det....er i uke 40 nå så.....

Skrevet

Ikke synket i uke 40 heller.. Pussi greie det her med den høye magen! Kan sette et glass m drikke på toppen av magen å der står det! Så spiler å alt sår fast på toppen av magen, er i utganskpunkte ei smal jente 75 i bh omk men nå er 85 helt håpløst stramt.. blæ! Har aller helst lyst til å gå naken:) Best :D

Skrevet

Magen min ligger veldig lavt pluss at jeg er lang så her er det fortsatt bh (uke 40). Men jeg hadde det som dere i forrige svangerskap, skjønner problemet!!

Skrevet

Oh yeah! Kast den! Har gått uten i flere uker nå. Det er fantastisk:) Hi hi.

Skrevet

Jeg har vært sånn alltid, helt fra jeg begynte å bruke bh! Har den på meg når jeg er ute, men det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å kaste bh`n! Verste jeg vet altså.....;)

Skrevet

Jeg har det på samme måte, men jeg "må" bruke Bh uansett =( Sliter skikkelig med melk lekkasjer så om jeg går uten så ender det med at jeg må bytte t-skjorte/genser x-antall ganger om dagen. Jeg som vanligvis liker å være Bh løs når jeg bare sluntrer hjemme. *Sukk*

Skrevet

Nei her er den alltid på - er redd for å snuble i puppene når jeg går...

Skrevet

Ser at det ikke bare meg som har økt over brystkassen :( Trodde det var bare puppene som skulle vokse, men de er bare ørlitt større.. Jeg har bikket uke 31 og plutselig passer bare en brøkdel av klærne mine igjen!

Nei - i dag er det på med spanderbuksene mine igjen, og i hvertfall finne en god BH, helst som kan brukes ved amming og. Grumle.

Skrevet

Føler ikke noe ubehag enda (men er bare i uke 29).

Men jeg tenker på at spilene kan sperre for blodårer og melkeganger etterhvert som puppene snart er klare for amming. Er veldig fornøyd med gravide-bhen på alexi.no:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...