Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Du jobber på barnas hus gjør du ikke? Så du hadde svart på innlegget mitt om adapter for bilstol til duowalker. De sa nemlig på barnas hus i sandvika at det ikke gikk m bilstol på tvillingvognen, men jeg ser jo på nettsiden at det gjør det jo!!!!!! Dårlig at de ikke kan det de driver med assa... fysj, he he ;o) Men selger dere adaptere til den vognen? Og hva koster det? Er det like adaptere til maxicosi uansett hvilken av vognene du har? Eller følger de vognene liksom? Mener hvis jeg har en quinny vogn også, om jeg kan bruke de samme adapterne på den vognen? Nå ble det mye surr her, men hadde blitt veeeeeldig glad for svar!!! )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 dytt
Odine! Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg tror ikke hun er her i dag(er på ferie). Men hun jobber på barnas hus.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Hun er på ferie så send henne et pm istede
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 tror hun har full postkasse...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Send meg en pm så skal jeg videreformidle den når hun kommer hjem=)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 oki da gjør jeg det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå