4GUTTER Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Sluttet med p-piller for bare en drøy uke siden. Skal prøve annen prevensjon, men må vente på neste mens( som ikke kommer) Den var forventet sist uke. Hadde ubeskyttet saml. 2 dager siden.. Og i dag har jeg hatt sånne intense magekramper! Det er vel ikke mulig å ha EL så kort tid etter avluttet p-piller? Dessuten trodde jeg det tok ca 1 uke fra befruktning til egget festet seg....
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Da jeg sluttet på p-pillen ble jeg i flølge terminutregning gravid 1-1,5 uke etter at ejg sluttet på p-pillen. Jeg fikk mens, men hadde andre symptomer på graviditet. Men desverre mistet jeg i uke 9..trodde ikke jeg var enn 6 uker på vei. Så det er mulig å bli gravid kort tid etter avsluttet pille.
4GUTTER Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Så leit at du mistet! Tok det lang tid før du fikk igjen mens etter avsluttet pille?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Hei, har sjekket i almanakken min nå. Det tok 35 dager før jeg fikk mens tilbake. Hadde da brukt pilen i ca 2 år. Så fikk mens kort tid etter enn jeg egentlig skulle ha hatt den hvis jeg fremdeles hadde gått på pillen. Har du gravidsymptomer?
4GUTTER Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Nei, egentlig ikke. Ble bare litt betenkt pga de magesmertene. Jeg ønsker meg en til, men mannen min og jeg har ikke diskutert muligheten for det. Planen var å starte på ny prev. ved neste mens. Tok en råsjanse; trodde ikke sannsynligheten for graviditet skulle være så stor ettersom jeg akkurat har sluttet på pillene. Dessuten kan jeg ikke akkurat skryte på meg å være mest aktiv i "sengehalmen" med 2 smågutter fra før...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Du får vente å se og ta en test. Ting skjer ofte uventet. Jeg trodde heller ikke det skulle skje med meg, men det gjorde det. Man får vel EL før mens når man slutter på pillen..Lykke til uansett! Vi er i gang med å prøve på nr.2. Har ei på 4 år og er klar for nr.2!
4GUTTER Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 lykke til du òg! hvis jeg får overbevist gemalen, kanskje vi treffes igjen i et annet forum snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå