kosemoms♥med ny spire Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har fått en ekstra reim jeg ikke vet hvor hører til hen...noen som kan hjelpe meg med det? Også lurer jeg litt på hva de reimene bak på sportsvogn-ryggen er til...? Noen som kan hjelpe en som ikke er så praktisk av seg?
En_av_hver Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hm..husker ikke noe om en ekstra reim... De to andre er vel til å feste til understellet? :-) Mulig jeg tar feil nå, men tror det er sånn jeg har gjort.
Gullklompane mine Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Den ekstra reimen skal du feste til vognen og håndleddet ditt når du er ute og jogger. :-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Er det en svart med løkke på? Den er tilå feste i vogna og ha løkka rondt hånda i tilfelle du skal falle, miste vogna på tur slik at den ikke triller avsted! jeg har aldri brukt den...
kosemoms♥med ny spire Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Takk skal dere ha Ville ikke funnet på den på egenhånd nei! Men ikke rart jeg ikke tenkte på det...skal nok ikke ut å jogge med vogna, selv om den heter joggster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå