Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har slitt med maserier og menssmerter i noen uker. Er moden og har åpning i tilegg, men de siste dagene har det vert helt stopp på vondtene.. Nå som jeg begynner å føle meg fødeklar da skal det ikke skje noe likevel. Vet jeg enda kan gå noen uker, med overtid, men begynte å håpe på å få møte babyen vår snart. Hmm.. noen andre som også har det slik?
buzzybie Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ikke for å gi deg falske forhåpninger,men med begge mine tidligere fødsler har det aldri skjedd så lite i magen som dagene før, og særlig samme dag som jeg fødte. Så nå når jeg sitter og venter, så tenker jeg at jeg skal ha en rolig dag først uten kynnere og vondt alle plasser før fødselen starter
Sistah*G07*J09* Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Har hatt det på samme viset, maserier og menssmerter som kom å gikk. gikk hele tiden å håpet på at det skulle komme noe mer, men neida før helga så var det helt stopp. Nå er jeg i super form, og har bare lyst til å løpe tur, vaske hus o.l. (en lyst jeg ikke har kjent siden før jeg ble gravid ) Kanskje siste opptur (energibombe) før fødselen???? Belager meg på overtid......er 40 fulgåtte uker imårra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå