hanto Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Er 20 uker på vei og det klør og klør og KLØR. Tror jeg blir gal snart.Noen råd som kan hjelpe
nick_350698 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hvis det går utover nattesøvn og trivsel kan du få tabletter, polaramin. Hjelper. Spør lege, og ta blodprøve for å utelukke økt gallesyre.
line_n & sara Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 her klør magen, iallefall! veit ikke om d er svangerskapskløe, men det er iallefall kløe! har en tube aloevera på nattbordet, og det lindrer iallefall litt! (smører meg i løpet av natta!) har desverre ingen andre råd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå