Gå til innhold

førerkort.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som enda ikke har rotet seg til å kjøre opp? Jeg har fått øvelseskjørt en del med min kjære nå, og har VELDIG lyst til å få lappen i boks før knøttet melder sin ankomst i januar. Men gruer meg så veldig til å begynne å ta kjøretimer på kjøreskole.... Har så sinnsykt dårlig selvtillit på akkurat det punktet med kjøring.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lappen, men tok den ikke før jeg var 21 år, pga at jeg rett og slett var redd for å kjøre, så jeg tror jeg vet hvordan du har det!

Det jeg kan si er bare det at du må kaste deg inn i det, og gjør det nå før vinteren setter inn :)

Jeg er så utrolig glad for at jeg kjørte opp, det er så utrolig praktisk å ha lappen, spesielt når den lille kommer :)

Lykke til :)

Skrevet

Det er jo nettopp det, at man blir litt mer uavhengig når man trenger å komme seg litt hit og dit! Skal ringe til kjøreskolen nå i dag og høre litt. Håper at de er gakse behjelpelige med å legge mest mulig av timene til helg og ettermiddag, om man må ta seg fri fra jobb så blir jo lappen uforholdsmessig dyr....

Skrevet

jeg har ikke lappen.. og det er rett og slett for at jeg alltid har bodd sentrumsnært, og føler ikke at jeg har hadd behov for det.. derfor har ikke oppkjøring vært prioritert på samme måte som andre ting (uforutsette regninger, ferier ol..). skulle jo gjerne hadd lappen nå da.. så får vel sette igang å spare igjen!

Skrevet

var også redd for å kjøre, skalv når eg satte meg bak rattet... men etter hvert som eg ble flinkere kom også selvtilliten frem.. tok lappen når eg var høygravid...

Skrevet

du burde ta lappen før bebisen kommer!utrolig praktisk selv om du bor i semtrum. hva om du skal besøke noen venner utenom, stresse med vogn og bager på tog og buss og kanskje ungen hyyler.. dessuten går d fort å kjøre og veldig deilig å ha alt i bilen! Utrolig deilig å ha lappen, og du klarer det nok!! tenk bare på alle brødhuer som har tatt lappen da :o)

Skrevet

Jeg har nettopp begynt på lappen...

Nå må man jo ta det trafikale grunnkurset også for å i det hele tatt ha lov til å øvelseskjøre.. Utrolig irriterende, menmen...

Regner med at jeg skal bli ferdig til minsten kommer i Desember, det ville gjort hverdagen mye enklere hvis jeg hadde førerkort merker jeg =)

Skrevet

Jeg tok lappen to uker etter jeg var fyllt 18. Husker at jeg grudde meg noe forferdlig til å begynne å kjøre. Men så tenkte jeg at det er jo dette man har kjøreskoler til, de skal jo lære oss å kjøre bil!:) Det kan bli endel kjeft å få fra læreren, men jeg skal love deg det tar ikke lang tid før kunnskapen setter seg, og du kjører som en dronning ;)

Skrevet

Jeg har heller ikke knota meg til å ta lappen, og nå er jeg 31 år....Har også bodd sentrumsnært hele tiden, så lappen var bare ikke noe tema. Tidlig i vinter tok jeg det grunnleggende trafikkkurset og øvelseskjørte 2 ganger med min kjære, så var det slutt....Synes det er så fryktelig kjedelig å lære meg å kjøre bil! Vil bare KUNNE det, liksom...:) Finnes det ikke en pille man kan ta da?"Nå kan du kjøre og alle trafikkregler", he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...