Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Viss en tar ekstravakter i tillegg til 100 % stillingen, vil det da medregnes i permisjonspengene ? er det ikke sånn at de regner utfra 2 av 6 siste mnd en har tjent best ? Vil det lønne seg i tilifelle å spare opp alle timene med ekstravakter til to lønninger ? Nå forklarer jeg meg svært klomsete her.. er det noen som forstår hva jeg mener ?
Honningmelon Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ja, jeg vil nå tro at alt du jobber vil det regnes et gjennomsnitt ut i fra. De skal regne ut på den måten som du vil komme best ut av. Første gangen tok de et gjennomsnitt av hele året på meg.
Kamomille Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 JA! Du bil da få en utregning som betsår av 2 deler; en del er den faste inntekten din. Den andre delen betsår av et gjennomsnitt av det du har tjente ekstra utover din faste stilling. man regner vanligvis et gjennomsnitt av de 6 eller 12 siste månedene. Detheter seg at gjennomsnittet skal være av et større tidsrom og være representativt. derfor tar man ikke kun de beste månedene, og det skal derfor ikke lønne seg å spare alle ekstravaktene til en lønning. Når jeg beregener fødselspengene på denne måten, ber jeg ofte arbeidsgiver sette opp en oversikt ha bruker har tjente ekstra hver måned de siste 12 månedene, og så regner jeg et representativt gjennomsnitt!
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Tusen takk ! Akkurat det jeg lurte på
Nit@™ Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde også to jobber, men fikk bare regnet permisjonspenger av 100% jobben.... De tok ikke hensyn til helgejobben min. Skulle det ikke være slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå