*Mamma-i-Mars* Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 jeg fikk høre hjertelyd idag.....160 va det =) men lurer på... er det noe som kan indikere gutt eller jente på hjerteslagene t bebien?
Adriansmor med tulla Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 dette med hjertelyd er det mange som missforstår... det gjelder bare rett før termin ikke tidligt i svangerskapet... og da er det jente over 140 og gutt under... men som sagt dette er ikke før sent i svangerskapet. Jeg skal ha jente og det har variert ifra 155 helt til 136..
*Mamma-i-Mars* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 ok =) får bare vente til UL da å kanskje få vite...er sååå nyskjerrig =)=) er super glad idag =)
Adriansmor med tulla Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Ja det er kjekt å få høre hjerte til babyen sin... vakreste lyden som finnes=) ønsker deg lykke til videre=))
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg nærmer meg termin, og hjertelyden er på 146-150... og jeg venter gutt, så tror ikke på det der hjertelyd greiene jeg...Hehe
pandabjørn Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 med førstemann så var hjertelyden over 150 og jeg fikk en gutt, nå venter jeg jente og hjertelyden er på 150, og det stemmer denne gangen ville ikke trodd så mye på hjertelyden før du har vært på din orinære ul og kanskje sett om det er gutt eller jente
KristineH79 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Hmm, jg venter gutt og var inn til lytting på hjertet til pjokken etter en liten bilulykke, var da 31+0. Lyttet i 20-30 min og da gikk hjertelyden mellom120-160... Opp og ned, ned og opp! Jm sa det var bra for da regulerte han opptak av oksigen blod osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå