yllil Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg er fortsatt i den fasen at jeg ikke alltid er helt sikker på om det er liv jeg kjenner, og det er i alle fall ikke svært ofte. -Nå kjenner du vel sparkingen godt, sier alle rundt meg. Hvordan har andre det?
Smil74 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg i 18+3 og kjenner ikke noe liv. Venter i spenning her...
kariuss Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg er 20+1 og kjenner ikke noe enda, kanskje litt bobling eller kiling.. men ikke noe skikkelig konkret... men kommer nok snart!!
troika*22.01.08* Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 eg begynnte ikke å kjenne liv før jeg var i uke 20, nå er eg i uke 22;) men det var ingen tvil når eg kjendte de fyste sparkene, det va skikkelige spark og det var tydeligt at det va noen så sparka meg inni mage;). sikkert litt anderledes spark for oss så kjenne de fyste sparka i uke 20 å seinere for då er jo babyen en del større og sterkere enn de som kjenner spark allerede i uke 12-13???? for da er jo babyen så liten.
Lejonet Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Den siste uka har det sparket godt inni magen - til og med jordmor kjente sparkene på fredag da hun lyttet:) Men de første gangene var jeg usikker på hva det var, men nå er det veldig tydelig. Er 17+6 i dag. Men har født 3 ganger før da, flergangsfødende kjenner det vel tidligere.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg er også litt usikker på om jeg kjenner liv. Har de siste dagene kjent noe nesten hver dag, og det kjennes likedan ut hver gang. Kjenner det ikke godt. Har aldri vært gravid før, så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Jeg er 18+0 idag.
Sunniva78 har to små Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Jeg er 19+5, og har kjent spark daglig siden 17+3. I begynnelsen måtte jeg legge meg ned og virkelig kjenne etter, det var bare forsiktige dunk. Men nå sparker det så jeg skvetter innimellom! Går sjelden mere enn et par timer mellom sparkene. Tror nok at morkaken min ligger bak, for tror jeg er heldig som kjenner så mye allerede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå