Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 heheh.. gleder meg sånn til å begynne med det jeg.. men han er jo bare 8 mnd når desember kommer.. hehhe
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Nope I år er minste 1,5 år, og hadde det ikke vært for at storebror på 11 år får, så hadde hun nok pent måtte vente et år til.
Mille** Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Nei, dette blir første julen hun får kalender (hun har nettopp fylt 2 år). Men det er fordi søsteren på 9 år får det, og hun nå er blitt så stor at hun også vil ha pakke når søster får. Hadde hun ikke hatt storesøster så hadde vi ventet ett år til. )
camilla^ Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Ja, det har de fått. De har begge bursdag i januar da. Første året fikk mi eldste togbane som ble bakket inn i deler. Pluss noen andre ting. Ironisk nok så syns hun ikke at sin kalender var noe gøy, men min. Stadigvekk mine pakker var halvåpnet, og jeg måtte plytte den tilslutt. Men det hadde nok litt med å gjøre at hun rakk opp til mine og hennes hang akkurat litt for høyt. Så hun åpnet min og jeg hennes. Holder alt på med kalenderen for dette året.
Kamomille Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 nei, de skjønner jo ikke noe av det:) Her fikk poden kalender første gang da han var 3 år. Snuppa på 1 får nok i år, men det er jo fordi storebror får. hadde nok ikke fått ellers!
Arb.ledig husmor Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Snuppa er 1 år og 3mnd når det er jul, og eg har tenkt å lage en m småleker i og rosiner (for det elsker ho). Men ho får hver dag, eller bare sånn av og til har eg ikkje bestemt meg for enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå