mumsima Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Lurer på om jeg har tendenser til å være bortimot bittelitt klarsynt... Og vet ikke helt om dette er noe jeg ønsker. Tre ganger i løpet av de siste årene har jeg opplevd å få en veldig sterk følelse av at noen forferdelig skal skje. Det har vært så sterkt at jeg rett og slett har blitt redd. 1.gang: Jeg fikk på følelsen at jeg og/eller min mann snart ville måtte delta i begravelse. Dagen etter døde hans grandtante. Dagen etter der igjen fikk jeg noen uforklarlige smerter i ryggen (som jeg ikke har kjent igjen siden). Og noen dager senere ble en av mine beste venninner skutt i ryggen og drept. Så både mannen min og jeg måtte altså i begravelse. 2.gang: I flere uker var jeg så bekymret for faren min uten at jeg skjønte hvorfor. Var så bekymret at jeg fortalte ham det. Etter en stund var det akkurat som noe fortalte meg at vi kom til å miste ham. Jeg ble livredd, og ba på mine knær. "Vi trenger pappa", sa jeg høyt. "La ham leve, ikke la noe skje". Osv. Akkurat som om jeg ba til en gud jeg ikke helt vet om jeg tror på. Og så ble han utsatt for en alvorlig ulykke. Lang historie, men det gikk utrolig nok bra til slutt. Det var egentlig bare flaks at han overlevde. 3.gang: Jeg bråvåknet av redsel for å miste min bror. Han hadde akkurat blitt utskrevet fra sykehus etter å ha mistet mye blod etter en operasjon. Jeg reagerte "som sist" med å "be". Klarte å roe meg selv ned etter en stund ved å overtale meg selv til å tro på at han ikke kom til å begynne å blø igjen. Men morgenen etter ble han sendt til sykehuset på nytt med en ny blødning. Dette ser heldigvis ut til å gå bra. Men hva i all verden er dette for noe da? Har jeg tendenser til å være litt klarsynt? Hvorfor får jeg "vite" slike ting? Og hvorfor begynner jeg å "be"? Kan det virkelig være noe/noen som har hjulpet meg/oss i disse to siste tilfellene, slik at det har gått bra? Hjelp, jeg blir både skremt og forvirret jeg... Vet ikke helt hva jeg skal tro.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 hei alle kan bli klarsynt med rett veiledning.alle barn under 3 år er klarsynt medium.men det er bare fåtall som holder dette åpent i løpet av hele livet...det har litt med arv å gjøre. men alle kan åpne seg på nytt igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå