Tomine is my star Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Broren min har betalt bidrag for en onge i 10 år.. Nå har han tatt dna test,og ongen er ikke hans.. Hva skjer nå,vil han få tilbake det han har betalt? En trist og rar sak dette... Familien vår hadde bare kontakt med dette barnet det første året,så kuttet moren til barnet oss ut... Tipper hu har visst at det har vært oppført feil far... Lurer på hva i f.... man sier til barnet nå,barnet har jo vokst opp fram til nå i den tro at min bror er faren..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Uff så trist for datteren og din kjære bror. Noen kvinnfolk har jo ikke krupler. Tenker mer på seg selv enn ungene, faren og resten av familien.Hadde jeg vært mann om hadde gjort en dame gravid om jeg ikke ville ha noe med å gjøre hadde jeg krevd DNA test jeg også. Tror det er veldig mange i samme situajon som brodern din =0(
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Min fetter har opplevd det samme. Han måtte til slutt gå til sak og fikk da pengene tilbake. (men uten renter da) Det må da være prinsipp at slik betaling skal gå tilbake men jeg tror man må kjempe litt.
Tomine is my star Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Barnet er en gutt.... Har sagt til broren min for lenge siden at han måtte ta en slik test..men han fikk ikke gjort det før nå.. Det som er bra i denne saken er jo at moren til barnet kuttet familien vår ut ganske tidlig..ville vært værre om vi hadde hatt nær kontakt med han i alle år,så er han plutselig ikke `vår` lengere.. Tror broren min på en måte er lettet nå,siden vi ikke har hatt kontakt med gutten.. Det er jo sikkert trist å ha et barn man ikke har kontakt med.. Men nå kan han jo ha god samvittighet for han er altså ikke far til dette barnet.. Men likevel...så utrolig dumt at det kan bli som dette!!! :/
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Uff, stakkars gutt. Om det hadde vært kontakt mellom de ville det nok vært uutholdelig for ham å finne ut dette. En sånn test burde man enten få med en gang eller aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå