Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hun smiler til oss foreldrene, men måler fremmede opp og ned. Hun har knapt ledd og jeg syns hun virker mye mer alvorlig enn andre babyer i feks barselgruppa. Det har vært noen kommentarer på dette fra folk, og jeg syns det er kjempedumt! Hun er forresten snart 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Smil mye til henne... Smil hver gang du ser på henne, smil, smil , smil... Det er etter min erfaring, jeg smilte til ho første og han andre her, de er to solstråler begge to. Smil, vær glad, syng og dans. Har venner som ikke har gjort det, å de smiler lite nå også... Stemmer kanskje ikke, men det er min erfaring her i rundt meg da...
Kaja_07 Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hun er kanskje bare skeptisk og alvorlig av type.. Jeg selv var det som baby.. men ble blidere med årene.. he,he.. Er nok ingen grunn til bekymring.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Man kan ikke kreve et visst humør av unger, jeg synes du burde kommentere tilbake til de som forventer det. Barn er like forskjellige i personligheten som voksne. Så lenge hun smiler til deg og pappaen, spiser, sover, leker og viser at hun ikke har det vondt er det ingenting galt med at hun er litt alvorlig av seg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Vi har også en slik alvorlig liten pike:D hehe.... tror ikke det er noe å bekymre seg over. Vår lille jente ler ikke så veldig mye, nesten bare storebror som får henne til å le. Hun er 7 mnd. Men, hun er veldig blid å fornøyd,spesielt når hun er med kjente, når det kommer ukjente mennesker er hun veldig stille å studerer veldig menneskene slik som din.... Storebroren var aldri slik, han lo av det meste og er slik enda:D viser bare hvor forskjellige vi er....
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Sånn er gutten min også, han er 4 mnd. Er solstråle hjemme, men ikke til fremmede nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå