Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Vi har blitt tilbudt aromamassasje igjennom jobben så i dag tidlig kom det 2 damer til oss. Jeg var førstemann så en halvtimes massasje ble en perfekt start på dagen:o)
Gjest Lenchen Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Åh, det hørtes deilig ut... Jeg også vil ;-)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Sleng inn ett ønske til sjefen din om aromaterapi:o) Var godt vi fikk det nå og ikke senere for da hadde jeg ikke klart å ligge på magen. er 17+2 i dag men magen har ikke blitt sånn kjempestor enda. Fortalte til hun damen at jeg var gravid og da brukte hun bare basis oljer og masserte ikke nederste del av ryggen..
Gjest Lenchen Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Vi skal kanskje få inn en massør hos oss, men vet ikke helt når eller om det blir innvilget. Men det hadde jo vært helt perfekt. Jeg kan ikke ligge på magen lenger, men man kan vel kanskje ligge på siden? Det gjør jeg hos fysioterapeuten hvertfall
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Glemte å skrive at de hadde ordnet er rom hvor de hadde skrudd av lyset og tent masse telys og hadde rolig avsplappet musikk også.. Lever lenge på dette nå jeg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå