Gå til innhold

flere som sover med babyen i foreldrenes seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har gjort det siden snuppa var født,hun nekta å sove alene allerede på barsel!

vi prøver å få henne til å sove i egen seng,men hun våkner etter 10min opptil ett par timer etterpå..

noen som har det på samme måten?

hun er snart 4mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår lille skatt ender som oftest i vår seng på morran. Gidder liksom ikke gå over gulvet mange ganger for å gi smokk så da er det enklere å ta han over til oss.

Skrevet

Ja hun sover i senga sammen med oss:) Hun lager så mange rare lyder, hiver etter pusten og høres ut som hun kveles når hun ligger, derfor synes jeg det er mer beroligende å ha henne nær meg:) Har hatt henne i kurven sin og hun sover fint, men det er værre med meg som må opp å se hver gang hun slutter å puste høyt eller lager merkelige lyder! Og så er det koselig og enklere å amme, bare dytte puppen inn mens jeg ligger:)

Skrevet

HUn sover bare der da jeg ammer hun, det hender jo at jeg sovner noen min og ikke bærer henne over..

Så ligger hun i senga si på rommet..

akkurat nå. bor hun i vogna si.. vi skal selge og flytte.. og vi måtte sette senga hennes inne på rommet til storebror. og der vil jeg ikke at hun skal ligge ennå!

Men hun får komme i senga våres å kose om morgenen:)

Skrevet

Han pleier ofte sovne i vår seng etter jeg har ammet han, men er jeg våken, legger jeg han i egen seng. Men om morgenen når sambo har gått på jobb, får han ligge i sengen med meg. og av og til hele natten. han er veldig selskapssyk, og liker best å sovne i armene våre.

Skrevet

Det er jo det jeg også syntes..det er jo såå koselig å ligge med den deilige lille kroppen inntil magen min å bare se på henne=)

Men prøver jo å få henne til å lære seg å sovne av seg selv,men i og med at hun har hatt kolikk er hun blitt vant til å bysses,vogges og bæres i søvn...

Skrevet

Snuppa sover i vår seng ja, har akkurat lært henne å sovne i sin egen seng, men hun havner alltid i vår seng ila natta..snart 6 mndr.. :-)

Skrevet

Milla er 6 uker og har stort sett sovet sammen med meg (samboer er forvist til gjesterommet, hi hi;o)). Hun sliter veldig med å sovne om kveldene, og roer seg bare liggende inntil meg. Pleier å ligge å amme - så slipper både hun og jeg og våkne så veldig hver gang hun skal ha pupp. Har fått lagt henne i sengen sin et par ganger, men stort sett våkner hun med en gang....

Hun har egen dyne når hun ligger i sengen min + at jeg ruller meg vekk fra henne når hun har sovnet.

Skrevet

Nikolai er over 10mnd. og har aldri sovet en natt i egen seng;)

Skrevet

Ina er snart 10 mnd og hun sov sammen med oss frem til hun var ca 9 mnd.

Flyttet henne over i sin egen seng inne på hennes eget rom da hun skulle nattavvendes, det gikk helt fint da.

Tar henne med inn i sengen vår når hun våkner på morgenen (alt mellom 4.30 og 6.00) Da får hun morgenpupp og så sover litt sammen.

Synes det er kjempekos å sove sammen med henne.

Men vi sover bedre begge 2 nå som vi sover hver for oss.

Skrevet

jeg legger jenta mi alltid i egen seng, men hun havner oppi senga vår når hun skal ha mat igjen. synes det er kjempe kos!

Skrevet

Til og med på sykehuset lå hun sammen med meg. Da vi kom hjem prøvde jeg å ha henne i egen seng, men hun våknet og skrek hele tiden. Prøvde vognbagen, tepper osv.

Men så kjøpte jeg den amme madrassen, DRY heter den vel. Ligger oppi den i sengen sin, og sover sååå godt!

Skrevet

ja i starten gjorde hun det. elle rhun tippet rundt når hun lå mellom opp i sengen ( den var for mye), så i starten sov jeg på sofaen sammen med henne:/ så gikk det etterhvert å legge henne oppi vuggen på lammeskinn og inni et lite rede.

men hun har ALLTID krevd my ekontakt. sov bare på fanget til hun var 6mnd ( på dagen altså). og må holde hånd for å sovne. driver å jobbe rmed det nå da. så det går rette veien heldigvis.

men jeg har bestemt at hvis vi får en baby til så skal den få ligge oppi boksen sin på sykehuset ( selvsagt skal vi kose med den, men ikke sove sammen med den om natten osv- for det ble jeg anbefalt da mie ble født. så jeg hadde henne oppi min seng hele tiden. ikke rart hun bl evant til masse nærkontakt), så den blir vant til å ligge "alene".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...