Talie Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei. Svigermor hadde veldig lyst til å være med på ultralyd. Typen skal også være med så da blir vi tre stykker. Noen som vet hvor mange man får være med på utralyd?
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 det skulle da ikke ha noe å si...kan aldri tenke meg det!!! kosli det...lykke til!!! gid svigermora mi hadde brydd seg og spørt om noe sånt! eg er 13-14 uker p veg og svigers fikk vite det for 1,5mnd siden og har ikke gratulert eller spørt kossen det går:( lykke til da!!!
Sunniva78 har to små Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 I skrivet vi fikk fra St.Olavs stod det at bare 1 fikk være med. Det var for at det skulle bli nok ro for å få utført undersøkelsen. Vet ikke om det er barn de da tenker på, men ring og hør da vel, de har sikkert forskjellige rutiner fra sykehus til sykehus!!
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 På Ullevål så hadde det ikke vært plass til fler enn meg og sambo(på det rommet vi var i alle fall...) Tror nok at du max kan ha med svigermor og pappan... Ring sykehuset og spørr. tror det kan være lurt, så ikke svigermor blir skuffet hvis hun ikke får være med inn...
nungo Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Som regel er det vel bare plass til en ekstra, men det går jo an at svigermor kan komme inn og ta en titt på slutten (så kan hun bytte plass med sambo). Ultralyd er jo faktisk en viktig fosterundersøkelse og det er viktig for jordmødrene å få ro til å gjøre jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå