Gå til innhold

Kvalme & bringebærblad te???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det flere som er kvalme om dagen? Jeg var ikke det noe særlig i starten, men har slitt med det nå de siste ukene. I uke 31 nå.

Ellers er det noen som har erfaring med å drikke bringebærblad te?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har faktisk ikke hørt om at det skal hjempe, men veit at det står på pakka..

(jeg er helsekost nerd, som jobba i mange år i helsekosten, og da hørte jeg aldri om at det kunne hjelpe mot kvalme, altså..)

ville kansje heller prøvd litt peppermynte te (ikke lag den så sterk, eller drikk så veldig mange kopper om dagen)

selv sverger jeg til seaband, har også blitt kvalm i det siste (er også i uke 31) men jeg er også dødssyk av forkjølelse, så om kvalmen er gravid relatert, eller forkjøla symptom, veit jeg ikke!

forsøk også å ikke ligg på magen når du sover (babyen skviser magesekk og organer) og da blir man fort uvell!

god bedring!

Skrevet

Takk for det. Men vet du om bringebærte hjelper med tanke på fødsel, og tøying av liv mor?

Skrevet

drikker iallefall teen selv (starta med den med en gang jeg kom i 3 trimester) og kommer til å øke doseringa etterhvert som terminen nærmer seg! (hvis du blander den med annen fruktte, smaker den godt!)

har lest om flere her inne med god erfaring! en fikk tilogmed skryt av jordmor etter fødselen, for livmora trakk seg fort tilbake!

så det er nok verdt et forsøk, iallefall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...