Gå til innhold

Litt "spooky" ...

gunnelisa*fikk jente 06.01.07*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare mååå fortelle hva som skjedde her på fredagskvelden!!

Her vi bor, så er det to personer som "er igjen!, for å si det sånn. En mann og ei dame, som jeg egentlig har blitt vant med er her. Men på fredagen holdt jeg nesten på å skvette ut av mitt gode skinn her. Jeg og gubben satt og så på en reprise på FEM, om et sted det spøka skikkelig big-time, dette var i england. Bikkja vår lå ved siden av stolen min, og jeg merker at "gubbelure"(altså han som går igjen her), kommer inn i stua. Bikkja, som lå rolig og sov ved siden av stolen min, spretter opp og går helt bananas, hu knurra,flekka tenner og pelsen hennes sto rett opp på ryggen hennes, trudde nesten jeg skulle dø av redsel!! Skvetter jo litt uansett når en stor rottweiler plutselig "tilter" på den måten!! Men uansett,det varte i ca 5 min, så gikk "gubbelure" ut av stua, og bikkja la seg vedsiden av meg igjen, med blikket stivt retta mot gangen, og når "gubbelure" prøvde å komme inn i stua igjen, så spratt bikkja opp. Skulle passe på mamman sin hu :)flinke Steffi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan i HULESTE SVARTE NATTA klarer du å være så rolig ??

jeg hadde faktisk havna på mentalsykehus..

uten tvil..

Skrevet

Jeg var langt fra rolig mens det sto på om fredagen, det skal jeg love deg!!

Men etter noen år med masse sånne opplevelser (folk som går igjen), så blir man vel på en måte vant med det, det blir "normalt" på en måte at det er sånn. Og jeg merker om de er "gode" eller "onde", de som er her, er "gode", hu dama er bare snill, passer på oss som bor her hu da :) Han "gubbelure" er litt mere full av f***, han liker ikke forandringer, og på fredagen så hadde jeg og sambo snakka om å få malt stua, men det trur jeg vi driter i, det likte tydeligvis ikke "gubbelure"

Heldigvis så leier vi bare her, så vi er ikke nødt til å bo her for alltid :)

Skrevet

å heeregud så skummelt..hvordan visste dere at gubbelure ikke likte at dere skulle male stua ??

Skrevet

Det merka vi ved åssen det føltes når han kom inn i stua, fikk skikkelige frysninger, oxo greier han å kommunisere med meg, og jeg fikk beskjed om at det skal være som det er...

Skrevet

Hehe, er sant det, "spøkelser" liker dårlig foradringer.

Om de er sure for det og lager "faenskap" ville jeg kanskje bare fått renset huset med sølv eller noe.

Du kan ihvertfall legge ut masse "positive" krystaller, huske å rense dem ofte. Eller du kan prøve å snakke med guidene dine og be dem om å hjelpe deg og ikke slippe inn noen som plager deg og dine i ditt hjem, eller som ønsker deg og dine noe vondt. At kun positive energier skal slippe til.

Og du kan prøve og se om du får kontakt med spøkelsene, at du merker dem, føler dem, eller ser dem er jo en god begynnelse, og be dem gå over til den andre siden, at de ikke hører hjemme her lenger, de har nye oppgaver som venter dem.

Vet du noe om hvorfor de er igjen?

Skrevet

Jeg vet at hu dama mener at hu må være her for å passe på oss, at vi har det bra, gubbelure vet jeg ikke helt sikkert hvorfor er her.

En venn av tanta mi har sagt at han skal ta en tur hit for å få de over på den andre sida, men han har ikke hatt tid enda. Jeg har ingen erfaring i å få de vekk, bare "ser" og merker at de er her. Har bodd flere steder som det har gått igjen, men har aldri prøvd å få de til å gå over til den andre sida. Har bare blitt vant til at de er der, og retta meg etter hva de har formidla til meg.

Skrevet

Jeg har heller ingen erfaringer med det. Men jeg hadde fått inn noen negtive energier i hus, og jeg renset med krystaller og ved å spørre om hjelp til å få dem bort og ikke slippe inn flere negative energier, samt å si til dem at de ikke var velkomne her, og at de kunne dra til et bedre sted.

Siden har jeg ikke merket noe. Ingen leker som spiller av seg selv, huset ser mer ryddig ut (de kan manipulere til rot), lysene sluttet å ryke, og ingen ekkel følelse av å gå i gangen.

At du er vant med dem er en ting, men at de skremmer familiemedlemmer og dyr er ikke bra. Og da er det beste bare å få dem vekk med en gang.

Skrevet

Hei!

Måtte nesten le av innlegget ditt her og det er ikke for å være ekkel, men av den grunn at jeg kjenner det der litt igjen, men det gjalt ikke forandringer, men sjalusi mellom to mødre/ bestemødre.....hehe.....

I sommer, en kveld ( tror det var i starten av august ) når mannen min jobbet kvelden og jeg var hjemme alene med barna, så sto jeg på kjøkkenet da ting begynte å skje.

Jeg sto og så at den ene boken i bokhylla ble sakte dratt ut og nærmest kastet ned på gulvet, det samme skjedde med en bok til. Radioen begynte å slå seg av og på og det samme med det ene lyset i stua. Det var masse bråk og det kom to lukter jeg kjente igjen.

Ene var røyklukten av svigermor ( som døde i 28 januar ) og den andre var parfymelukten til min mor ( som døde 3 juni ).

De kunne være verdens beste venner og de verste fiender. Var til tider veldig sjalu på hverandre.

Jeg ble redd der og da, men samtidig fly forbanna fordi de kunne vekke barna som lå og sov.

Tilslutt så smalt jeg hånda i benken og skrek jeg ut i rommet: " Nå får det være nok. Dere vekker barna. Se til helv....å stopp dere to gamle kraglekjerringer. Dette gidder jeg bare ikke...."

Like fort som det startet så ble det stille, bøkene kom på plass i hylla igjen, radioen ble stående på og det samme ble lyset.

Jeg skrek, ble litt småredd kan man si. Hadde aldri opplevet dette før jeg. Har ikke trodd på slikt heller før denne episoden.

Etter dette så har det vært stille. Huset var vært en drøm å være i igjen.

Men en ting har jeg lært med denne episoden og det er at de er her og passer på oss. Det er i grunnen godt det :o)

Ha en fin dag videre.

Skrevet

Og by the way!

DU ska IKKE dette deg etter det DE sier. Du er sjef i eget hus, og bestemmer fint over deg selv. De du bør lytte til er dine åndelige veiledere. Mennesker som har vært på jorden, og "går igjen" har forstatt egne personlige meninger og egne motiver med ting de sier og gjør. Og det er ikke alltid det beste for deg de formidler, men slik de ønsker at det skal være.

Skrevet

Oki, skal mase litt på han kompisen til tante jeg.

Ungene merker ikke noe, han holder seg unna dem heldigvis. De har hvertfall ikke sagt no om det de to eldste.

Hva slags krystaller er dette? og hvor kan jeg få tak i det? I tilfelle han fyren ikke har tid på lenge mener jeg...

Skrevet

Du kan prøve å sette opp uslipte bergkrystaller der de pleier å være. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om. Men jeg hadde ingen uslipte og brukte derfor slipte og litt forskjellige typer, hihi, men det fungerte fint det. Her forsvant de negative energiene, men kanskje også fordi jeg brukte andre metoder i tillegg.

Men det skader jo ikke å prøve. Men jeg ville bedt om hjelp og beskyttelse på forhånd fra dine guider.

Skrevet

Da skal jeg prøve det.

Takk for råda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...