vi3blir4 Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg kommer ikke inn på hjemmesiden din, og har heller ikke kommet inn på en god stund nå.. Har fulgt med på hjemmesiden din helt siden du gikk gravid med Emilia, så det hadde vært gøy å fått fulgt med på den igjen..
*Molly mus* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Denne signerer jeg også! Hadde vært så gøy å se på siden deres gjen, har ikke vært inne på lenge nå.. Håper alt er bra med dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå