Gå til innhold

Nathalie ble født 5/9 , uke 34+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nathalie Marie ble født 5/9-07 kl 23.14.

Hun veide 2905gram og var 49cm lang.

(har vært nede i 2625gram, men begynt å legge på seg igjen nå).

Hun har ikke hatt behov for pustehjelp e.l , og vi kom rett ned på barsel :) 10 i apgar score ;). De hadde planer om å sende oss hjemi dag, men pga høy blink (?) verdi (gulsott) lå hun i lys i natt, så hjemreisen blir utsatt hvertfall til i mortgen (puh).

Hun er flink til å spise selv, og får i seg hele måltidet bare ved amming (litt slapp i går pga gulsott, men det tar seg nok opp igjen.)

Kommer med en ny oppdatering så fort vi er hjemme :D

Linda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååh!så herlig liten jente du har fått ;) flink er hun også, blir stolt av henne av å lese det du har skrevet! gratulerer til dere alle sammen.

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Du må legge ut et bilde så vi får se henne!! :) Gøy at oktoberklubben begynner å få, føles liksom ikke så lenge til nå da! :)

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsessen =) Var stor for å bli født i uke 34 Kose dere masse =)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :-)

Så bra at du fikk gå til over 34. uke slik du ønsket! Og, så stor for å være født for tidlig. :-)) Godt at alt er bra!

Kos dere mye og lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye!! Stor å sterk jente det der =)

Skrevet

Gratulerer så mye med Nathalie Marie.

Stor jente til å være født i uke 34. Hun er faktisk større enn jenta mi nå og jeg er i uke 36 =) Det er jo kjempe bra!

Har tenkt på deg, har liksom ikke sett deg her i det siste. (nå vet jeg self. hvorfor he he)

Gratulerer så mye igjen og kos dere masse fremover. Håper dere kommer dere hjem snart.

Lykke til videre! =)

Skrevet

Så koselig!!! Gratulerer så masse til dere.

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! :):):):)

Skrevet

Gratulerer så mye. Leste på profilen din og ifjor sommer fødte jeg også en gutt på ( tvilling) i uke 24 men døde kort tid etter på grunn av lungene. Det gjorde andre mann også som ble født i uke 25 pga hjerneblødning. Men er gravid igjen og har termin i desember så jeg håper at hun blir inne til da:) Ønsker deg massse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...