Gå til innhold

herregud jeg er så hormonell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter for ingenting og det er så slitsomt. Bare jeg leser en fødselshistorie her på bam setter tutingen igang. Tulla mi har nettopp begynt på turn, og da begynte jeg jammen å grine igjen, da jeg så alle disse småtrollene i turndrakter med strutteskjørt og gymsokker løpe rundt. Jeg blir bare så rørt. Jeg er liksom ikke trist, men har bare en sånn trang til å gråte for alt. Alle følelser er så forsterket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja,slik har jeg det også.. Det er koselig,men samtidig ganske slitsomt. Mannen min vet jo ikke hvordan han skal stokke ordene lenger, jeg reagerer jo på alt. Enten med å bli trist,eller..ja sint. Stakkars :(

Men en ting er nå sikkert..små nuppe-damer i strutteskjørt og gymsokker er jo et herlig syn.

Satt og så fødselsvideoer på youtube her om dagen, tårene bare trillet. Så kommer Emilie inn (2 år 3 mnd) og ser meg gråte,noe hun ikke er vandt med. Stryker meg på låret og sier "Så så så.....Så så..." DET gjorde jo ikke saken bedre da!

Skrevet

jepp gråter åsså av alt... såg på hundepatruljen ista... gråt da åsså jg for hundene var så umulie... herregud alså=// hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...