Gå til innhold

Svangerskaps kurs

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på svangerskaps kurs i kveld..

Noen andre som han vært på det?

Hva skjer der? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

nei, har ikke hvert på det, men har veldig lyst..

hvordan kan man melde seg på dette kurset??

Skrevet

Jordmoren min spurte om vi var interessert i å være med, om de startet et kurs, og det sa vi så klart ja til. :)

Skrevet

ok.. :)

Skrevet

Heldig dere!

Kunne ønske jeg hadde mulighet til å bli med på svangerskapskurs, men her i området finnes det ikke noe sånt..

Skrevet

Å har lyst til å være med hvor er det? Jeg er veldig erfaren men elsker å gå til en slik kurs, veldig gøy når jm er flink om å snakke om smerte stillende.

Skrevet

Jeg var på svangerskapskurs når jeg var gravid med førstemann. Det er jo sikkert litt forskjellig praksis, men vi fikk en liten innføring i de forskjellige typene smertestillende, en innføring i fødselens faser og hva som kjennetegner de, + at vi så video av 2 forskjellige fødsler. I tillegg fikk vi se fødeavdelingen. Jeg hadde aldri vært på en fødeavdeling før, så akkurat det syntes jeg var ok. Alt det andre kan man jo egentlig lese seg til. Fordelen er jo at man har en fagperson der som kan besvare dine spørsmål. Så vær litt smartere enn jeg var, og tenk ut noen spørsmål på forhånd, så får du mest mulig utbytte av kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...