sikat Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har sett litt på Teutonia Mistral, men får man denne kun med mykbag? Må man gå for en Teutonia Prestige om man vil ha hardbag? Og hva ligger de på sånn ca i nypris?
alvis Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg har en Tetonia Mistral vogn som jeg kjøpte til gutten min for 2 år siden. Har vært kjempefornøyd med den og skal bruke den til neste mann også. Du får bare mykbag til vognen og prisen ligger vel på ca 5000-6000 kr
sikat Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 var d jeg hadde en mistanke om, skal ha hardbag og må vel da se på en teutonia prestige
silima Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg har ei venninne som bytter på å ha softbag og hardbag i Mistral vogna, så jeg tror du kan ha begge deler.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Hvorfor vil du ha hardbag? Vi hadde også tenkt å ha det, men synes softbagen var kjempefin og stor. Den kan også omgjøres senere, til en slags pose eller hva det var. Den hadde iallfall en funksjon som gjorde at man kan bruke den til barna er ganske store!
sikat Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 synes hardbagen er mer praktisk i henhold til bruk osm reiseseng når man er på besøk hos f.eks besteforeldre den første tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå