Gå til innhold

Dere som har Quinny freestyle sportsdelen,

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor fornøyd er dere?

Vet det er spurt om dette hundre ganger før, men jeg spør alikevel.

Er mange som har den, vurderer den selv, ser så liten og nett ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig liten og nett og grei å trille. Skrev et svar her ang den vogna i går, skal se om jeg finner det igjen...

Skrevet

Er ikke fornøyd med quinny`en.....

Nå skal det sies at jeg hadde Emmaljunga før jeg kjøpte denne her...

Og det føles som at jeg har solgt gull og kjøpt gråstein... :/

Vogna er trang..

Den har lett for å tippe når sittedelen er forovervendt..

Kalæsjn e for løs,ramle ned om du har ting i lomman..

Klikkelyder i hjula..

Og sikkert noen andre ting som jeg ikke kommer på her og nå..

Hadde IKKE kjøpt den vogna på nytt igjen....

Skrevet

gå til forhandler med hjulet.. vi hadde klikkelyd, men fikk nytt hjul og ingen lyd:)

Lett for å tippe? synes den er veldig stødig jeg....

Skrevet

Fant det:

Vi har Quinny-vognen.

Vært veldig fornøyd med denne, spesielt med bag-delen. Veldig lett å ta av og på, lett og ta ut og inn av bil og super å trille. Vi har maxicosi bilstol og var så deilig å bare kunne klikke den på understellet av vogna når vi skulle noen små ærender. Det svingbare forhjulet er genialt når man er på butikken el. Og vi fikk masse skryt for våre røde bagvogn :)

Har byttet til sportsdelen nå, helt grei, men ikke så fornøyd som med bagdelen. Akkurat passe sittejusteringer på den, sånn at snuppa både ligger og sitter fint. Kalesjen vår bråker en del når vi tar den opp og ned og er stiv og hard. Mulig det går seg til.Syns også den er litt åpen. Og kløner litt mer med å slå den sammen og få den ut og inn av bil. (med bagen på gikk vogna rett inn med kortsiden inn i bilen. Må knote veldig for å få til det samme med sportsdelen, så vogna blir lett stående på skrå og tar da mye mer plass)

Vognen kan tippe hvis du har på en tung stelleveske eller lener deg på håndtaket, men syns ikke det er noe stort problem. Irriterer meg mer over at nettet under vogna er veldig lite.

Ville gitt bagdelen terningkast fem og sportsdelen en litt svak firer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...