Stary Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Fikk en blå test i går. Traff på første forsøk! Er vel ca 4 uker på vei nå vil jeg tro, siden det såvidt er noen dager etter uteblitt mens....? Har en liten på 1,5 år fra før. Som jeg var alenemor til. Men nå har jeg altså blitt gravid med kjæresten min. Skal til legen i dag... Er kjempeglad, og litt redd for at ting skal gå galt. Har ikke vert på BiM på en stund nå, men det skal bli moro å komme tilbake:) Coco x
*3 gutter i hus* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 hei hei...velkommen til oss:-) er selv inne på 2.tri.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå