Gå til innhold

Da kommer jeg inn til dere:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en blå test i går. Traff på første forsøk!

Er vel ca 4 uker på vei nå vil jeg tro, siden det såvidt er noen dager etter uteblitt mens....?

 

Har en liten på 1,5 år fra før. Som jeg var alenemor til.

Men nå har jeg altså blitt gravid med kjæresten min.

 

Skal til legen i dag... Er kjempeglad, og litt redd for at ting skal gå galt.

 

Har ikke vert på BiM på en stund nå, men det skal bli moro å komme tilbake:)

 

Coco x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei...velkommen til oss:-) er selv inne på 2.tri.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...