Gå til innhold

Hva ga dere ungene i 1-årsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva vi skal kjøpe. Vi trenger for så vidt en tripptrapp stol, men den er jo litt dyr og vi har ikke de pengene akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun fikk gyngehest:o)

Skrevet

Begge hos oss fikk gå-bil.Og de ble veldig populære i mange år:-)

Skrevet

Av oss får snuppa gåbil, og en putte-boks-snegle...

Skrevet

Våre unger fikk 1000 penger inn på konto og en liten leke i gave. Vi pleier ikke gi ungene våre ting de trenger til hverdagen. Det synes jeg vi må skaffe dem utenom. Ikke for å kritisere deg for å kjøpe stol altså men det er slik vi tenker når vi gir gave til våre. Klær, sko og møbler får de utenom når de trenger det. Men besteforeldre og sånt kjøper jo mye klær i gave da c",)

Skrevet

Snuppa arva en gåbil av søskenbarnet sitt, så det har hun. Men kanskje det blir en putte-boks-greie + noe annet gøy.

Skrevet

Vi setter også litt ekstra penger på kontoen og så kjøper vi en koselig leke. Vi kjøper heller aldri ting de behøver til hverdagen i gave. Det er slik som en annen sier noe vi som foreldre skal kjøpe uansett. Men her er det sikkert ulikt syn...

Skrevet

Tar ikke kritikk på det, man er bare forskjellige. Vi synes det er kjempefint med klær i gave, penger likeså. Siden hun blir ett år er hun uansett ikke så opptatt av hva hun får, derfor tenkte vi på en tripptrappstol. Neste år bærer hun sikkert mer nag til oss hvis vi ikke kjøper noe artig.

Skrevet

Husker ikke helt hva mine unger fikk i gave. Men hu yngste fikk en kjempestor olebrum bamse av storesøster (storesøster hadde en like stor tussi) som nå er de beste i verden. Senga blir litt vel liten når begge komer krypende opp i min seng med hver sin bamse.

Mitt tantebarn fikk en "storesøster" i 1årsgave av sine foreldre. De fikk ett fadderbarn gjennom plan eller noe slikt. Det syns jeg faktisk er en veldig fin gave. Pakker får de som regel nok av av andre.

Han fikk også en gråtass traktor av sin bestemor og bestefar (min far har en gråtass som de har ved huset sitt, derfor ville han kjøpe det)

Syns ikke en trenger å kjøpe noen stor gave til de når de er så små jeg. MIne syns ikke det var noe stas med pakker det første året, og det ble for mange til at de lekte noe med de.

Kjøp heller en stol når du får penger. Mi eldste fikk dette som en julegave, men en stund før jul for da trengte vi den.

KJøp en liten ting, så ordner du resten siden. Barnet legger ikke merke til det. Tror det har mer glede av å spre gavene litt også.

Skrevet

Vi ønsker heller ikke å gi ting hun "trenger" i gave. Det får hun utenom.

Vi skal få en gullsmed til å lage et smykke av forlovelsesringene våre. Han skal dele hver av de to ringene i to deler og bruke en del fra hver ring i smykket hennes. De to andre delene sparer vi til barn nr 2. I tillegg får hun en stor KALOO bamse fra Fru Lyng. Syns det er litt spesielt med den første bursdagen hennes. Den blir veldig minnerik for mor og far også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...