småtroll:) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har termin denne uken...og nå er jeg veldig lei!!!! er det noen som har noen gode tips til å få igang fødselen foruten om samleie da...????? Har så lyst å møte den lille jenta vår nå....
line_n & sara Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 lakrisrot te er jo et triks! og modningsakupunktur! har ikke fått sjangsen til å prøve det selv, ennå! har fortsatt 9 uker på meg! med jeg slenger med litt fødestøv til deg, for det! ******************************************************* *******************************************************
Frukten og To små Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 persille har jeg hørt kan hjelpe gå i trapper lykke til!
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 kanel lakserolje (vurderer dette selv da jeg er 3 dager på overtid...)
sagoline Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Heia =) Mener jeg en gang har hørt at det ikke er sååå lurt å drikke lakserolje, kan få styrtfødsel.... Men når man går over tiden kan man bli desperat =)
mammat2goll Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 JM anbefalte meg sex og stimulering av brystene. Ikke bare brystvortene, men hele brystet som om du håndmelker deg. Jeg har gitt opp, orker ikke slite meg ut før fødselen med alle mulige kjerringråd. Babyen kommer når den kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå