Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei alle sammen! Eg er ei moden dame på 37 som tok ut hormonspiralen etter 11 års bruk 13. aug., håpte å bli gravid i løpet av høsten :-) Men eg har enda ikkje fått mensen....er kvalm....vondt i korsryggen, humørsjuk og magen er "oppblåst" (har 2 barn fra før). Aner ikkje kor tid eg hadde/har eggløysing, har ikkje hatt regelmessig mens på 11 år!!! Er det mulig å bli gravid SÅ raskt? Nokon med liknande erfaringar?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei Jeg tok ut hormonspiral etter nesten 9 år sent i november i fjor, og hadde ikke mens/blødninger i denne perioden i det hele tatt. Og tidlig i januar fikk jeg konstatert at jeg gravid. Så ja - det er mulig! Lykke til!
turbomamma til 3 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hei Jeg tok ut hormonspiralen min etter 5 1/2 år i november 2006. 1 uke senere var jeg gravid, så jeg talte svangerskapet fra før jeg tok ut spiralen (siste mens første dag etc). Så ja - det er absolutt mulig å bli raskt gravid etter å ha hatt spiral lenge. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå