<3 Jentemafian <3 Skrevet 10. september 2007 #1 Del Skrevet 10. september 2007 Da har vi vært å kjøpt de første skoene til Julie. Med snøring og god feste til ankelen. Men det var ikke lett. Snuppa har så små føtter at det var nesten umulig å finne i rett størrelse. Hun bruker ørrelsest18 og det finnes nesten ikke, det starter jo fra 19/20 og oppover, så vi kjøpte 19 men da må hun ha ekstra par m sokker nedi haha =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 10. september 2007 #2 Del Skrevet 10. september 2007 hehe vi har motsatt problem.. store føtter, og høy over rista. vi måtte ha str 21 på vår 10 mnd gamle gutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sajam Skrevet 10. september 2007 #3 Del Skrevet 10. september 2007 Mathilde fikk sine forrige uke, i liten str 21! Jentene mine har så store føtter, mens gtten min hadde små. Trodde det skulle vært omvent jeg ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå