tjukka med spire i magen Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 spørsmål som jeg lurer sånn på............ * barnetrygden... får man no "lønnslipp" eller no på den??????? jeg får jo foreldere penger hver mnd, å den får jeg jo lapp på...????????? * hvor lenge koker dere smokken til mini, altså hvor gammel er barnet når dere bare vasker den eller skyller den i springen????????????
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 får ikke lapp på barnetrygden nei. jeg kokte alt til de var 6 mnd.. fikk beskjed på helsestasjonen at det holdt til de var 3 mnd da.. men syntes det var litt lite..
Mille** Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg får ikke "lønnsslipp" på barnetrygden. Smokken skal kun kokes når den er helt ny, etter det skal man kun skylle den i springen. Uansett alder.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Ingen "lønnslipp". Koker smokkene når de er nye, kaster de når de har vært i bruk i 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå